Biraz Yaz Tatili

08:18

BİRAZ YAZ TATİLİ GALİBA


Galiba yaza girdik ama ben çok farkedemedim ya.Okula zaten çok uğramamaya başladığım son zamanlarda evde olduğum süre boyunca da yeniler yineler ve yenidenlere bakarak zaman geçirdim tabii eylemci yanımı yok sayarsak.Evet neyse ben ki yıllardır balmainin tasarımlarına aşığımdır bu sene onun dışındaki yenilere yinelenmiş bir çok şeylere de göz atmaktan geri kalmadım.Çok beğendiğim ya da gerçekten nefret ettiklerimi buraya koymak istediim.Yorumları bekliyorum!! 

Sevgiler,Cemre.


MSGM SS/2014 Esprisi terliklerde belki ama benim için terlik dışındakiler,olmuş.





 








50lere karşı olan obsesifliğimi beni tanıyanlar bilir.Ve bu yüzden bu yüzden SunoRresort 2014 tabi ki favorilerim içinde.





 Çok ciddiyim nefret ettim.Chanel sen naptın ya.Koleksiyonun çoğu esprili ve güzelken birazcık zorlamışlar.Ya on dakika baktım bunun neresi beğenilir diye.Olmadı bulamadım.Üzüntülüyüm.


 Marc Jacobs.Simple.Fluffy.Big.Bigger.Ve yorumsuz.

 






Christopher Kane koleksiyonun çoğunda görülen tel manken olayı ve bunun kullandığı yerler en çok hoşuma giden.Bu elbise de içlerinde en çok beğendiğim.Ve bu sayfada da favorim.



Christopher Shannon.
Renkli ve değişik giyinen erkeklere yapılan ''dude ur so gay'' yorumuna karşı en önde duran kişiyim.Şuna bakın bir ya.Çok tatlı değil de ne.











Jason Wu 2014 

GLİTTER EVERYWHERE.Evet galiba biraz sevdim.Biraz canım azıcık.Detaylar da hoşuma gittiğine göre bence olmuş.























Swag

 
Katie Eary 2014

Normalde Katie Earynin hoşuma gitmeyen bir aşırılığı olsa da renkleri ve aynı zamanda erkeksiliği olan sweatler,gömleklere bayıldım diyebilirim.Skateboardların da oluru var.(Adeta bir hakan akkaya olarak ben)



KTZ 2014

Fazla çizgi.Benim için çok fazla.Kapüşonu çıkarırsak ben bi kusup gelmek istiyorum.





Stella McCarthney ve blazerleri diyor ve susuyorum.





Jen Kao Resort 2014
Geometrik desenlerin yersiz kullanımlarını gerçekten sevmem.Ama bu öyle değil.O ÜST BENIM OLMALI.Şort da olabilir.Komple alayım bunları.


You Might Also Like

0 yorum