Ne İzlesek Ki

14:51




Merhabayin,
Yılın bu zamanında (karlı kara kışlar) eve geldiğimde sıcacık yatağımda ya da kanepede burnuma kadar battaniye çekip film izlemek istiyorum. Amma ve lakin ne izlesem öf pöf diye aranırken kendimi hiç bir şekilde film beğenemiyorken buluyorum. Dedim ki benim gibi aynı dertten muzdarip yoldaşlarımıza bir en sevdiğim filmler listesi hazırlayayım. Bakınız şöyle:

He bir de söylemeden geçmiyim daha çok mod artırıcı eheöhö filmler seçmeye çalıştım burada yani dram ciddiyet entrika yok pek sori. 
  1. Charlie'nin Çikolata Fabrikası (bu zaten toptoptop bir film yenisi kadar eski versiyonunu da çok seviyorum)
  2. Çılgın Hırsız/ Despicable me (1.2 ve minyonlar )
  3. Sweeney Todd
  4. Atilla Marcel
  5. ilki Perisi (sanırım bunu tam çevirmiyorlar asıl adı Liza the Fox FAiry)
  6. Swiss Army Man
  7. La Famille Belier
  8. A Nightmare Before Christmas
  9. Big Fish
  10. Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Turkçe filmler!

Teknik olarak, eve ilk gelince izlemeyi duşunduğum şeyler turkçe filmler olmuyor genelde ancak hazır bir liste yapıyorken dedim neden yazmıyım sevdiklerimi de

Biraz listenin amacından sapacak cunku neşeli filmler olacak demiştim bu listede ama maalesef ben 90lardaki bu depro film akımını aşırı seven biri olarak 90lar turk sinemasını çok seviyorum. Bu yuzden listenin yarısı onlar oldu. Çok komedi yok yakın zamandan ama ucuz komediden de gerçekten hoşlanmıyorum bu böyle ıyy recep ivedik şekline bi hoşlanmama değil baya baya sevemiyorum. O yuzdeen depro ama Turkish bir liste de burda dursun.
  1. Bir Kuçuk Eylul Meselesi
  2. Hababam sınıfı (herbirisi)
  3. Neredesin Firuze
  4. Komiser Şekspir
  5. Organize İşler
  6. Her Şey Guzel Olacak
  7. Eşkıya
  8. Tabutta Rövaşata
  9. Masumiyet
  10. Tosun Paşa
  11. Çöpçuler Kralı
  12. Sarmaşık
  13. Kahpe Bizans
  14. Zuğurt Ağa
Şimdik de en severek izlediğim diziler. Friends'i saymadım listede o zateeeen her gun izlediğim bir dizi olduğundan.
  1. American Horror Story (2.sezon ennn guzeliydi)
  2. A Young Doctor’s Notebook
  3. Freaks And Geeks
  4. Modern Family
  5. That 70’s show
Once Upon a Time'ı ikinci sezonun ortalarına kadar izledim. Birinci sezonu kesin kesin tavsiye ediyorum. Ama gerisi bana sıkıcı geldi yarım sezon zor dayandım sonra da saldım gitti zaten.

Bu listeden sonra ne kadar bilinmeyen köşede dizi varsa onları izlediğimi fark ettim biraz ufkumu genişetin bu konuda pls.



Bu arada belgesel izlemeyi de çok çok seviyorum ancak spesifik olarak aha da şu var ya bomba diyebileceğim bir şey izlemedim henuz. Fakat Animal Planet sabahtan akşama kadar açık olunca izlerim. Bunun dışında Sovyet Rusya, Antik Mısır, Hitler ve İnsan Doğası belgeselleri en çok ilgimi çekenler. İnternette belgesel izlemek istediğinizde bir ton site var oralardan bulunabilir.
Vee itiraf ediyorum ki Paranormal olayların anlatıldığı, cinayetlerin efendime söyliyim entrikaların tavan yaptığı realityshowla belgesel karışımı olayları da seviyorum.

Bu saydığım film dizi belgesel turlerını seven bilen varsa haber etsin. Ya da bu ne böyle ne alaka da diyebilirsiniz tabi. 
Sefgiler..

You Might Also Like

0 yorum